Urang Sabang Diminta Indak Picayo Jo Kaba Duto Vaksin COVID-19

Urang Sabang diminta indak picayo bana jo kaba duto takaik vaksin COVID-19

oleh Nefri Inge diperbarui 30 Sep 2021, 22:46 WIB
Diterbitkan 30 Sep 2021, 22:36 WIB
Gambar Ilustrasi Vaksin Virus Corona
Sumber: Freepik

Liputan6.com, Jakarta Sekretaris Daerah Kota Sabang, Aceh, Zakaria maajak warga untuak idak mudah picayo kaba hoaks tentang vaksin Covid-19.

Kecek Zakaria, vaksin aman dan halal dipakai. Inyo manyabuik, vaksin itu upaya pemerintah untuak mananggulangi dan mamutus mata rantai penyebaran virus corona Covid-19.

"Ambo juo maajak sadoalah urang untuak ikuik vaksinasi dan jan mudah tipicayo kaba duto atau hoaks tentang vaksin, karano iko demi kebaikan awak basamo dalam mangakhiri pandemi," kecek Zakaria dikutip dari Antara, Senin (27/10/2021).

Zakaria manjalehan, Pemerintah Kota Sabang alah mawajibkan warga yang amuah masuak atau kalua dari wilayahnyo mambaok sertifikat vaksinasi Covid-19.

Inyo mangecek jikok kebijakan itu la dijalehan dalam peraturan takaik persyaratan bagi pelaku perjalanan dari dan ka Kota Sabang yang diterbitkan Pemerintah Kota Sabang berdasarkan hasil rapat basamo Forum Komunikasi Pimpinan Daerah satampek.

"Surat edaran iko berlaku sajak 4 Oktober 2021. Bagi pelaku perjalanan dari dan ka Kota Sabang wajib nunjuakkan sertifikat vaksin Covid-19 tahap pertamo atau kaduo katiko mambali tiket," kecek Zakaria.

 

*** Jikok amuah tahu informasi yang tesebar, bisa dengan WhatsApp ke nomor 0811 9787 670, murah bana dengan mangetik kato kunci nan amuah diliek

 

Liek Video Pilihan Iko:


Ikok Nyo Cek Fakta Liputan6.com

ilustrasi Cek Fakta teknologi
ilustrasi Cek Fakta

Mawalan kaba duto sama jo malawan pembodohan. Itu nan mandasari awak-awak ko buek Kanal Cek Fakta Liputan6.com pada 2018 dan sampai jo kini aktif maagiah literasi media ke urang-urang sadoalahnyo.

Sajak 2 Juli 2018, Cek Fakta Liputan6.com bagabuang jo International Fact Checking Network (IFCN) dan jadi partner Facebook. Kami juo bagian dari inisiatif cekfakta.com. Karano samo jo pihak mano bae, indak akan mampengaruhi independensi kami ko.

Jikok kalian sadoalahnyo punyo informasi takaik kaba duto atau hoaks yang amuah kami telusuri dan verifikasi, bisa sampaikan di email cekfakta.liputan6@kly.id.

Kalau amuah labih capek dapek jawabannyo? Kontak ce Chatbot WhatsApp Liputan6 Cek Fakta di 0811-9787-670 atau ndak tu, klik ajo tautan iko.

 

Lanjutkan Membaca ↓
Loading

Video Pilihan Hari Ini

Video Terkini

POPULER

Berita Terkini Selengkapnya